۶ پاسخ

وای خیلی درد داره منم الان یکی رو زبونمه
میگن بخاطر کم خونیه اینجوری میشه
یا واسه این ک گرمی زیاد خوردی

احتمالا افته ببرید دکتر دارو بده

میره دو روزه

علتشو نمیدونم

منم بچه بودم میزدم
ی دونه

افته

معدش شدید بهم ریخته

آفت فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی
مامان مانیار🍓🍫 مامان مانیار🍓🍫 ۷ ماهگی
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۱۵ ماهگی
مامان 👑هامین👑 مامان 👑هامین👑 ۱ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱ سالگی