کسی بوده ۳۵ هفته زاییده باشه ؟؟

۳ پاسخ

اره ولی میره تو دستگاه

اره عزیزم من ۳۵ زایمان کردم بچم دستگاه نرفت وزنش ۳۲۰۰ بود همه چیش عالی بود خداروشکر

36من

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد