کسی بوده هفته ۳۴ و ۳۵ نشسته خوابیده باشه؟ به سرویکسش فشار نیومده؟

۲ پاسخ

چقد شرایط سختی هس اینی که میگی

🤣بله همش نشسته میخابیدم چون نمیتونسم دراز بکشم

سوال های مرتبط