۹ پاسخ

عزیزم وقتی روی کمر میخابی خون رسانی به بچه کم میشه نباید اینطوری بخوابی

خب به کمر نخاب

هفت روز تا پریودیم مونده کمرم پاهام و شکمم درد میکنه ممکنه باردار باشم

چرا به کمرمیخوابی اصلا ضرر داره واسه نینی

نخواب ضرر داره

میــــگم شما چند هفتع رفتین برای سونو تشکیل قلب
اول 7هفته برم به نطرتون تشکیل شده

خب جنین داره بزرگ میشه حتما فشار میاد،
باید مراعات کنید

نه اینی که میگی چیع

دلم.

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری