۱۴ پاسخ

سلام مامانا سینه چپم خیلی درد میکنه نمیدونم چرا اگه تجرابه دارین ممنون میشم برام بگین خیلی درد میکنه دستم که میزنم خیلی

منم تازه تو شش ماه رفتم

منم همین بودم

خوبه دختر
من دیروز رفتم لباس پرو کنم فروشنده خانم بود گفت ۶ ماهه ای
گفتم پا به ماهم 😂تعجب کرد

خودتم تپلي ظاهرا حتما بيشتر توو پهلوهاته

من هنوزم کوچیکه، نگران بودم همش،چند روز پیش سونو دادم گفتن بچه ماشالله تپلی شده و نمیتونم طبیعی و باید سزارین بشم.نگران کوچیکی شکمت نباش،مهم اینه بچه رشدش کامل باشه

برای ۲۸ هفته خوبه ها

ربطی ب انداز شکم نداره ۲ماه اخر بزرگ میشه واسه من از اینم کوچیکتره

من اخرای ۲۷ هفته
و کسی هنووووز متوجه نمیشه باردارم 😐البته اینجا لباسم جذبه انگار شکمم بزرگه

تصویر

سلام مامانای عزیزم
خودتون در جریانید پوشاک بچه هامون از پوشاک خودمون گرون قیمتن
من خودم لباس سیسمونی آوردم مخصوص مامانای خوش سلیقمون پایین تر از قیمت بازار
یعنی قیمتا باور نکردنی از ۵۵ شروع میشه
اینم کانالمون تشریف بیارید
لینک کانال روبیکا:
ninimoonnini
اینم ای دی روبیکا جهت ثبت سفارش
Admin_ninimoon
اینم شماره روبیکا
۰۹۳۸۸۰۵۹۷۸۲

سونو وزن رفتی عزیز؟ خوب بود وزنش؟ واس منم خیلی کوچولوعه شکمم

منم تا ۲۸هفته شکم نداشتم بعدش اومدبالا وزنشم عالیه، اصلا نگران نباش

منم اینقده

تصویر

اوخدا 🥹😍

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان آقا شاهان👶 مامان آقا شاهان👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان هاکان 🧿 مامان هاکان 🧿 ۲ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی