خانمامیشه روپهلو خوابید بابخیه سزارین?

۶ پاسخ

اره میشه من بعد ی هفته یالا تونستم

من از روز سوم خوابیدم دمر هم بعد کشیدن بخیه میتونستم اما میترسیدم از نخش

شماکدوم بیمارستان سزارین کردین؟

من تا يك هفته نميتونستم. به پهلو بخوابم

😂😂😂من منتظرم زایمان کنم از همون روز اول رو شکم بخابم

اگ میتونی آره بخواب
من چندروز اول نمیتونستم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان جانان 💕 مامان جانان 💕 ۳ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی