خانما این باقالی پخته ها نفخ داره؟؟

تصویر
۴ پاسخ

منم باقالی پلو خوردم و چنتا از این باقالی پخته هاهم خونه مامانم خوردم چیزی نشد خدا رو شکر

من ک باقالی پلو چند بار خوردم🥲

نخورفعلا شاید بچه باقله ای باشه

هم نفخ داره هم حساسیت زاس
من چند دونه خوردم
یباررم باقالی پلو خوردم
عاشقشم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۹ ماهگی
مامان نینی رزا 💚 مامان نینی رزا 💚 ۱۶ ماهگی
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی