خانما باقالی، چغندر،لبو کدومشون نفخ داره؟

۳ پاسخ

نفخ دارن همشون
اما باقالی بیشتر
اون دو مورد نفخشون کمه

همشووون لبو ک فوق العاده نفخخ داره

همه‌‌‌

سوال های مرتبط