۴ پاسخ

نشانه پریود شدنه، من همش نزدیک پریودم یک جوش قرمز یا دو تا نسبتا درشت در میزنه

من ن ولی خاهر شوهرم جوش درآورد بدن درد و دل درد و بیحال بود بیبی زد مثبت بود

اره احتمالا

گاعی وقتا اره

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته یازدهم بارداری
مامان 🎀پناه کوچولو🎀 مامان 🎀پناه کوچولو🎀 هفته شانزدهم بارداری