۴ پاسخ

من تا لحظه اخر نفس تنگی داشتم،فقط زیر سرمو بلندتر میکردم یه کم بهتربود برام

حالت نیمه نشسته بخواب.یه چیزی بزار پشتت که کامل دراز نکشی.یه جوری که راحت باشی.

منم اینجوریم اصلا نمیتونم بخوابم کلافه شدم

منم مثل تو بودم عرق نعنا یا گلاب بو کن من اینطوری آروم میشدم چندساعت

سوال های مرتبط

مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد