چرا یکم نفس تنگی دارم تو ۳۷هفته

۱ پاسخ

یکممم خوبه من کلاااا دیگ نفس ندارممم سخت شده همه چی برامم😔😔😔😔😔

سوال های مرتبط

مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان آرزو🎀 مامان آرزو🎀 ۱۲ ماهگی
مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی