خانما دلستر انگور خوبه

۶ پاسخ

یس بخور مراقب اضافه وزن و قندت هم باش

بخور عزیزم 💜ولی سعی کن مواد انرژی زا کم بخوری

سعی کن هفته ی بار یا ده روزی ی بار بخوری
کلا نوشابه و قهوه و انرژی زا خوب نیستن

آره در حد رفع هوس بخور

ولی کمممم

دلت میخواد بخور

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان علی فاطمه مامان علی فاطمه ۵ ماهگی
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی