انجیر و انگور برا ماه‌های اول خوبه؟

۵ پاسخ

آره من هردوشون گذاشتم برنامه ام و میخورم

آره دوتاش خوبه مخصوصا انجیر

انجیر خوبه اما انگور سه ماه سوم بخور

من که هر دوشو میخوردم خیلی هم دوست دارم

اره مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته پانزدهم بارداری