۱۰ پاسخ

هفته ۱۸و۱۹ می‌رفتی خوب بود

خیلی زوده

منم دکترم۱۷هفته نوشت

هزینش چقده؟شهر ما میگن ۱۵۰۰

۱۸هفته بهتر بود

باید ۱۸ هفته رو پر کنی.الان بچه کوچیکه درست نمیتونه یونو بگیره

من ۱۷ هفته و ۳روز رفته بودم اوکی بود

خوبه برا منم ۱۷ هفته ۶ روز نوشته

بهتر بود ۱۸ هفتگی بری برو انشالله صحیح و سالمه عزیزم

یه هفته زود رفتی

سوال های مرتبط

مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷 نفس 🩷 مامان 🩷 نفس 🩷 ۱ ماهگی