نفخ عدس بیشتر یا ماش

۶ پاسخ

عدسس

عدس هم نفخ داره هم سرده ماش خیلی بهتره

عدس بیشتره اما من بهش میدم

عدس سبز🥴

من جفتشون میدم فرقی نداره

فک کنم عدس

سوال های مرتبط

مامان سانیار💙شاهان🩵 مامان سانیار💙شاهان🩵 ۷ ماهگی
مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا 🥹💙 مامان معجزه خدا 🥹💙 ۸ ماهگی