اسم گل پسرمون رو گذاشتیم مهرشاد
نظرتون چیه؟

۸ پاسخ

خیلی خیلی قدیمیه
نامدار باشه مهم اینه خوشتون بیاد

خیلی قدیمیه
اسمای بهتریم هست

مبارک باشه انشالله ♥️♥️♥️

خیلی قشنگه

خیلی قشنگه نامدار باشه

عالی خدا سالم سلامت نگهش داره برات گلم

خداحفظش کنه😍

نامدار باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد