۳ پاسخ

نه اتفاقا شیرت واسش خوبه

از شیر نه ولی از تنفس و دست خودت میگیره
من بچم 17 روزش بود گرفت از خودم بستری شد بیمارستان
ماسک دوتایی بزن
دائم دستاتو بشور و الکل بزن قبل از اینکه نزدیکش بشی و شیرش بدی

نه از شیر نمیگیره سرماخوردگی ولی حتما ماسک بزن نفستو نده بهش منم این مشکلو داشتم فقط ماسک بزن شیرمشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی