خانوما این سنو گرافیه منه خوبه

تصویر
۶ پاسخ

همون وزن بچه ۱۶۲۰بوده زده ۳۰هفته شما گفتی ۳۳ هفته ای
من سر دخترم ۳۳هفته رفتم دخترم ۲۶۰۰بود سن بارداریمو ۳۵هفته و ۴روز زده بود درشت بود چون بچم اخرم ۳۷هفته دنیا اومد ۳۷۵۰بود

بله خوبه، سونوگرافی آقاجانی رفتین؟

چقد دقیق همه چیو گفته دمش گرم،وزن جنین برا هفته 30 عالیه

وزنش چند زده؟

خوبه عزیزم برای ماهم دعا کن تا اونجا برسیم

بلي عاليه

سوال های مرتبط

مامان 🩷Avin🩷 مامان 🩷Avin🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدآراد و پناه مامان محمدآراد و پناه ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری
مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی