۳ پاسخ

دیگه دهنشو باز نمیکنه
گریه نمیکنه
راحت می‌خوابه
آرومه
دستش نمیخورع

شیر خودتو می خوره ؟ چون شیرخشک باشه راحته فهمیدنش.

عزیزم فقط وزن گیری فقططططط

سوال های مرتبط

مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نفس کوچولو🎀🩷 مامان نفس کوچولو🎀🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نفس کوچولو🎀🩷 مامان نفس کوچولو🎀🩷 ۱۲ ماهگی