میگم بچه ها سیرابی خوبه بخورم؟

۹ پاسخ

آره شنیدم خوبه مخصوصا اگر ویار شدید داری از بین می‌ره

بله خیلی مقویه

اگه حالت تهوع داری و استفراغ میکنی خیلی خوبه کلا خوب میشی

عالیه
چون اهن و ویتامین زیادی داره
جلو استفراغ و حالت تهوع رو هم میگیره
میگن بچه رو هم سفید میکنه🥰

اره عزیزم‌خیلی خوبه بخور

اره خوبه ولی زیاده روی نکن .چون ویتامین a داره

نفهمیدیم حالا ویتامین آ ... داره یا ....ب

آره حتی برای حالت تهوع هم میگن خوبه

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان رضا مامان رضا ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان imah مامان imah ۵ ماهگی
مامان مارشملو🍡 مامان مارشملو🍡 ۶ ماهگی
مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری