وقتی دارن بخیه میزنند درد داره امپولش چطور؟؟؟

۲ پاسخ

بخیه چی

نه درد نداره چون بی حس میکنن محل زخم رو بعدش بخیه میزنن

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری