سلام مامانا تو هفته من وزن جنین چیقد باش خوبه؟

۴ پاسخ

من 32هفته و 6روز رفتم 2کلیو مثبت منفی 200گرم دکتر گفت خوبه

طبق این جدول باید باشه

تصویر

هفته ۳۳ حدود ۲۲۰۰

من 32 هفته و 2 روز رفتم 2282

سوال های مرتبط

مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی