۶ پاسخ

منم همین بود تو هفته شما
عالیه

بله خوبه

آره خوبه

من ۳۰ هفته ۳ روز رفتم ۱۶۰۰ بود

اگ هنوز پا ب سی نزاشی خوبه

دقیق چند هفته و چند روزته

سوال های مرتبط

مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی