۷ پاسخ

من وقتی خیلی سرپام مثلا در حال ظرف شستنم کمرم درد میگیره

باید تحمل کنی منم هفته شما داشتم الان هم بعضی مواقع دارم خیلی شدید به نظرم بدون لکه بینی اینا باش طبیعی هست اگر قابل تحمل نیس شیاف بردار

واااااای منم

وای من ک کمرم از هفته ۷ تا همین الان درد میکنه گاهی قفل میشه نمیتونم تکون بخورم

منم داشتم عزیزم،تازه چند روزه بهتر شدم.باید تحمل کنی،از هفته ی ۱۲ به بعد بهتر میشه

منم کمردردشدیددارم الان دوروزه

شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرام مامان پسرام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری