۴ پاسخ

ترجیحا گوسفندی باشه بهتره

مامانا بچه های شما سوپ‌ رو قشنگ میخورن؟
دختر من اصلا با قاشق که فقط یک الی دوقاشق بیشتر نمیخوره

گوساله گوشتش سرده ترجیحا گوسفند بزنی خیلی بهتره ولی حالا اگر دسترس نیس فعلا گوساله بده

فرقی نداره بنظرم گوشت گوشته دیگ

سوال های مرتبط

مامان میران و گردو مامان میران و گردو هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی