خانما بستي زعفران خوبه ؟

۶ پاسخ

عزیزم اگه یه چیز خنک سیرین خوردی و تا دپ ساعت ده تا تکون نخورد حتما برو اورژانس بیمارستان چک بشی، دکتر زنان من که فلوشیپ پریناتولوژیه بهم از 25 هفته گفت اینجوری حواسم باشه

همین بستي زعفران بسته بندی تو مغاره

یه بستنی دیگه ای بخور بخور به ریسکش نمی ارزه

من خوردم

اره بابا ، زعفرون نیست که رنگ و اسانسه
بخور نوش جان

سلام،

مقدار زعفرون توی بستنی سنتی خیلی بالا نیست،
من خونده بودم در حد کم موردی ایجاد نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان نونو 🩵✨ مامان نونو 🩵✨ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس نازم🩷🐣 مامان پرنسس نازم🩷🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری