ایا خوردن بستی زعفرونی با اب طالبی مضرره کسی میدونه؟

۸ پاسخ

جات خالی من بیرون بودم یه لیوان آب طالبی خوردم

من ریسک نکردم نخوردم

بستنی سنتی زعفرونی خوردم البته اوایل بارداری. شب لکه دیدم. زعفروناش توش دیده میشد زیاد بود. اگه فکر میکنی کمه بخور اشکال نداره . الان خطر نداره

‌‌‌‌‌‌

تصویر

مگه چقدرزعفرون میریزن دراون حداشکال نداره

نه اصلا

بستنی زعفرانی نخور بنظرم

نه چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان آی سو مامان آی سو ۹ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلانا جون مامان دلانا جون روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق👧🧚‍♀️ مامان فندق👧🧚‍♀️ ۵ ماهگی