۵ پاسخ

عزیزم از سایت دکتر تو باید نوبت بگیری
البتع خیلی زود پر میشه،میتونی هم صبح زود بری شایددددد منشی بهت نوبت بده
از همون سایت نوبت بگیری بهتره

خانماممنون میشم جواب بدین تو شاهین شهرم مطب داره ؟دکترطالبی

حضوری اول وقت‌بری نوبت‌میده‌منم دکترم طالبیه

از سایت باید بگیری گلم دکترتو

از سایت دکتر تو
هر لحظه سر بزن ممکنه کسی لغو کنه
داخل مطب هم بری نویت میده منشی

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان نخودی مامان مامان نخودی ۳ ماهگی