خوردن جیگر الان برا من مضرره؟؟

۹ پاسخ

من اونقدر جگر خوردم البته بعد سه ماهه اول ضرری نداره فقط زیاد بخوری بچه پوستش تیره میشه ولی من ویارم کلا جگر بود بعد سه ماهه اول هفته دو سه بار می‌خوردم

کلا جیگر تااخر بارداری ممنوع ولی دل و قلوه اشکال نداره

من خوردم ماهی یه بار ولی سر درد میگیرم دیگه نمیخورم فک کنم فشارمو بالا میبره

کم بخوری فکر نکنم خطری داشته باشه
مامانم همیشه میگه من تو بارداریم فقط جیگر میخوردم هممونم خداروشکر سالمیم😂🤍

هیچی کمش عیب نداره گلم

کلا خوب نیست نخور خوردیم چندتا دونه ولی تکرار نکن

کلا تااخر خوب نیست

من یه ماه پیش خوردم ولی کم

تا الان نخوردی از الانم نخور روزه شک‌دار نگیرر

سوال های مرتبط

مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زندگی مامان زندگی ۳ ماهگی
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهین مامان شاهین ۲ ماهگی
مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی