کیا تو بارداری جیگر خوردن؟

۱۵ پاسخ

من یه بار یکم خوردم میگن خوب نیست

منکه اونشب خوردم گفتن خوب نیست توی بارداری شب تا صبح استرس داشتم کاری نشه بچه ام

من هفته ای ۱ سیخ خوردم هم سر اولی هم الان 😂

من تقریبا ماهی ی بار یک سیخ میخوردم جهت رفع هوس .کلا چهارتا لقمه میشه

من اوایل خیلی دوس داشتم و خوردم

من از اول بارداری خوردم تا الان 💔🤦‍♀️

واییییییییییی من یک دو هفتس هوس کردم😑😭

من خیلی خوردم

من جگر نمیخورم ولی دل و قلوه خوردم چندبار

من.

منم موقع ایی که هوس میکنم خیلی کم میخورم

من چندتا تیکه در حد رفع هوس خوردم

من جرات نکردم نخورهفته هااخری انشالله تموم شدبخور

من چند بار هم خوردم

من اونشب هوس کردم یه تیکه خوردم

سوال های مرتبط

مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان قند عسلم🍭 مامان قند عسلم🍭 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری