سلام کیا تو بارداری لوپرامید خوردن

۴ پاسخ

من چند روز پیش بهم داد یکی خوردم دیدم اسهالم بهتره دیگه نخوردم

من ویروس گوارشی گرفته بودم اصلا خوب نمیشدم دکتر پایین ترین دوزش رو داد و گفت به محض اینک اسهال قطع شد قطعش کن البته اونموقع دوربر ۲۱ هفته بودم

سلام من آنفولانزا گوارشی گرفته بودم گلاب به روتون هم بالا میآوردم هم اسهال داشتم دکتر برای اسهال داد

نمیدونم چی هست اصلا.

سوال های مرتبط

مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان زندگی مامان زندگی ۳ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام هفته سی‌ام بارداری