۳ پاسخ

اب پز کنم له کنم بهش بدم?دیگه هیچی اضافه نکنم

من سیب رو رنده ریز میزنم بهش میدم .البته دختر من اهل غذا نیست به زور یه ذره میخوره

سیب درختی رو بخار پز کن به کن بهش بده .البته کوچولو شما فکر میکنم دیگه بتونه سیب خام به صورت رنده شده هم بخوره

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۸ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۱۰ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی