پوره سیب زمینی چجوری درست میکنید

۴ پاسخ

من پوره میکردم شیر میریختم رقیقش میکردم میخورد

سیب زمینی ک تلخه 😑

اول آبپز میکنم بعدش با پشت چنگال له (پوره )میکنم بعدش باکره تفت میدم چون دخترم به روغن زیتون حساسیت داره

بگن مام بدونیم

سوال های مرتبط

مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی