۳ پاسخ

نه منم کلی خوردم یه روزنشستم یه بشقاب پرخوردم بعد دیگه روزی 8الی10

نه بابا بخور مگه دارو که ساعت داشته باشه اشکال نداره

هرروز روزی10تابخور

سوال های مرتبط

مامان دلینا گلی 🩷 مامان دلینا گلی 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد