۵ پاسخ

من برادختررژیم گرفتم همونم شد..منم ازاینترنت گرفتم رژیمو

اره من جواب گرفتم،،رژیمم هم از اینترنت رعایت کردم دکتر نرفتم

من رژیم گرفتم یک سال حامله نشدم بعدش ول کردم دیگه شش ماه بعدش حامله شدم بدون رژیم خدا خواست وپسر رو داد بهم🙏🏻

من حس میکنم بگیر نگیر داره 😂جاری خواهرم رژیم گرفت یعنی مو به مو اجرا کرداا اما اونم دختر شد
ولی همکارش همین رژیمو گرفت پسر شد
دو سال بعدش دوباره همین رژیمو رعایت کرد بازم بچش پسر شد

هیج ربطی به رژیم نداره تو تقدیرت اگر باشه خدا بهت میده من سر دخترم ۶ماه رعایت کردم جوری که مطمعن بودم اگر حامله بشم پسر میشه ولی دختر شد خدا باید بده رژیم چرته

سوال های مرتبط

مامان خانوک مامان خانوک ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری