چه مارک مینی واشی رو پیشنهاد میدین؟ فرودین خوبه.؟

۵ پاسخ

عزیزم شما مینی واش خریدی؟ چه قیمت و چه مارکی بود

مال من M.G هست و خیلی هم راضیم ازش
اما فک کنم دیگه تو ایران پیدا نمیشه

فریدولین عالیه من چندساله دارم

چه قیمت هست؟

آره من خریدم استفاده هم کردم عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری