کسایی که دیابت دارید شام و ناهار چی میخورید؟

۳ پاسخ

مگ میشه نخورد 😑 میخورم اما شیرینی جات نه، نوشابه و دلستر نه
ولی خب هم انسولین میزنم هم متفورمین میخورم دیروز بیمارستان قندم و گرفت 83 بود

من همه چیزی میخورم ولی بستنی شیرینی شکر وقند ب صفررسوندم ومیوه هارا خیلی کم مصرف میکنم

تهوع نمی‌ذاره چیزی بخورم شما قندت چنده؟

سوال های مرتبط

مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان "هدیه خداو ائمه مامان "هدیه خداو ائمه هفته سی‌وچهارم بارداری