کباب کوبیده ضرر داره الان خوردم ؟

۱۶ پاسخ

ن بخور
نوش جونت.
منم 6. 7 هفته خوردم ولی دیگ دوس ندارم بخورم 😂

نوش جونت دیگه خوردی خوبم هست ولی اگرم بد بود میخواستی چیکار کنی😂

ن عزیزم چ ضرری میخواد داشته باشه

نوش جونت عزیزم ، حساس نشو همه چی بخور

جهت سفارش لباس

عالیه دختر. من سر دخترم فقط کوبیده میخوردم

https://rubika.ir/joing/ICEEDEHC0XVXPBWOLGVFWOTBGGPNTCTN

آخه این چ حرفاییه عزیزم هیچی ضرر ندارد فقط بعضی چیزا مفید نیس

بنظرم کهواره خیلی استرس میده ب ادم

اتفاقا میگن برا ماه های اخر خیلیم خوبه برا وزن جنین
من ی ماه حالم بد بود کلا از بیرون غذا گرفتم نگران نباش

خوردی دیگه فرقی نداره😂😂😂😂😂😂حساس نباشین رو غذاها

ترسیدم یه لحظه

مرسی

نه چه ضرری

من چندبار خوردم باید کم بخوریم غذای بیرون رو

واااااا

سوال های مرتبط

مامان سیدصالح 💙 مامان سیدصالح 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا هفته ششم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته یازدهم بارداری