کباب کوبیده بیرون ضرر داره بنظرتون؟

۱۱ پاسخ

عزیزم دکتر من ک‌گفته کبابی ممنوعه . مگه در حد رفع هوس اونم جای خوب

لامصب بوش بهتر از مزه شه

عزیزم سعی کن بیرونی نخوری...ما ی همسایه داریم گاو مرده میخره میبره میده ب قصابیا بیرون یا کبابیا

نه خوبه
من از زمانی که باردار شدم همش دلم چیزای کبابی میخواد

ریسکه چون باید تهش خیلی پخته باشه اگه یه ذره نیم پز باشه خطرناکه من اصلا نخوردم تا الان

نوش جونت

منم خوردم فک نکنم ضرر داشته باشه

ن واقعا کوبیده باشه ات اشغال نباشه

اگر از بابت سلامت گوشتش مطمئنی بخور، گوشت کهنه خیلی بده

ن بابا چ ضرری
من تا الان شیش بار خوردم
کلا کباب خیلی دوست دارم از وقتی حامله شدم
امروزم حتی خوردم
جیگر نخور فققط

از جا خوب بگیر حالت بد نشه بو نده

سوال های مرتبط

مامان سیدصالح 💙 مامان سیدصالح 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی قصد بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا هفته ششم بارداری