۲ پاسخ

سلام منم ریزش مو شدید دارم

بعد زایمانم روز دهم رفتم دکتر زنان خودم
گفتم جلوگیری از افسردگی و ریزش مو دارو بده
اونم تقویتی داده بهم
خدایی خوب بود
قرص آهن با فولیک اسید
قرص زینک پلاس
روزی ۱ دونه میخوردم

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان بَ‌جِ👼🏻💙 مامان بَ‌جِ👼🏻💙 هفته بیست‌ویکم بارداری