بچها این دکتر با خودکار نوشته چی نوشته

تصویر
۹ پاسخ

سلام عزیزم یه سوال من عید پریود بودم الان چند ماهمه

فکر میکنم شریان عروقته

تهوع اینا ندارم همه چیز میخورم

دعا کن برای منم پسر باشع دوتا دختر دارم

به نظر پسره

جنسیت پسره

همه چیز میخوری

تهران داشتی همه چیز میخوری

میشه از علائم بارداری بگی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 😍😍 مامان فسقلی 😍😍 ۳ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سام وهلسا مامان سام وهلسا ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته دهم بارداری