من کلان همه دارو هارو یخچال میزارم 😅
من نمیذارم فقط پدی لاکباید یخچال باشه
گیرمیچر یخچالی. اد نیاز نیست چون روش نوشته کمتدداز دمای ۳۰ . روی داروها رو بخون اگه روشون نوشته کمتر از دمای ۴ ۵ نگه دارید اونموقع بزار یخچال
آد بعد از باز کردن باید بذاری یخچال
هیچ کدوم نیازی به یخچال ندارن گلم
آ د رو بعدباز کردن باید بزاری یخچال
پدی لاکت باید یخچال باشه
اینا که گفتی فکر کنم همشون باید زیر ۳۰ درجه باشن ک ینی دما محیط
اره بعد باز کردن باید بزاری یخچال
سوال منم هست
هیچ کدوم یخچال نمیزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.