۵ پاسخ

بیرون میزام بالای ۳۰ درجه نباید باشه

بعضی هاش یخچالیه وقتی میخوای بخری از داروخونه بپرس البته روش هم نوشته

اینی که من استفاده میکنم روش نوشته بعد از باز شدن در یخچال نگهداری شود جلدش بنفشه

آره من یخچال میزارم بهداشت گفت

آره.

سوال های مرتبط

مامان ویهان🩵👼🏻 مامان ویهان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی