خانما شش هفته سونودادم ضربان قلب 112کم نیست؟

۹ پاسخ

گلم کی رفتی سونو

سلام خوبی عزیزم میگم قبلن ی سقط داشتی گفتی بهت مکمل داده اسم مکمله چی بوده ؟ الآنم مصرف میکنی

اره عزیزم خوبه چرا بد باشه ؟!

شش هفتگی چه توقعی داری 😅

انشالله که خوش قدم باشه

انارالان‌نیست‌که

یه قلو بود بچه عزیزم؟

ن گل
تا اون جایی که میدونم خوبه
از ۱۱۰ به بالا خوبه
منم ۱۲۰ بودم
انار به خرما سیب بخور برا رشد قلبش خوبه
مراقب خودتم باش

نه عزیزم خیلی خوبه چون هنوز کوچیکه واسه اونه ضربانم کمه

سوال های مرتبط

مامان بچه رییس👶 مامان بچه رییس👶 هفته یازدهم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🩷🎀 مامان تو دلیم🩷🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری