خانما بعد انومالی سونو دیگم هست؟

۱۰ پاسخ

جنسیت چی بود عزیزم؟

هفت ماهگی

اره هس

دکتر برا من یدونه سونو انومالی دیگه هم تو هفته ۲۴ داده این فکر کنم جدیده باز.

سونو وزن جنین

ی دونه دیگه داری

دکتر من برا من سونو چسبندگی رحم نوشت انجام دادم

سه ماهه سوم

ماه هفتم سونو وزن

ارع ۲۷هفتع ب بعد تا ۳۴ سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان نخود🤱👼🏻 مامان نخود🤱👼🏻 ۷ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری