۲۰ پاسخ

۱۶هفته زوده عزیزم ۱۷هفته به بد میتونیم بریم

عزیزم۱۶هفته که زوده۱۸تا۲۲میتونی‌بری‌ یکماه دیگه میشه بری😂

امید خدا میری

من سر بارداری اولم تو ۱۲هفته رفتم احتمال داد دخترع ولی همون دختر شد🥺🥺

بهتره ۱۸هفته بری

آنومالی ۱۸ هفته باید بری

منم منتظرم جنسیت نی نی رو بفهمم🥲

شماهاتو چند هفته رفیتید آنومولی

من خودم فردابه سلامتی ۱۶تموم میشه میرم تو ۱۷هفته خوبه به نظرتون برم همچیزس مشخص میشه

آنومالی18هفتس

از ۱۴ هفته مشخصه اگه سونو جای خوب بری اما اگه میخوایی یکباز هزینه کنی صبر کن تا انومالی

16هفته ک زوده برای انومالی .امان از بی تابی😂
منم اینجور بودم15هفته و 4روز دیگ رفتم رشد تا انومالی مونده

من ۱۷هفته میخواستم برم دکترم گفت بزار ۱۸ هفته برو

۱۶هفته خیلی زوده ها نرو ایشالله ک سالم‌باشه

۱۶که زوده برا آنومالی ولی برا جنسیتش میتونی بری

اون انومالی نیس تعیین جنسیته.انومالی ۱۸ ب بعده

انتی نگفت؟

مگه احتمال ندادن بهت
به من گفتن احتمال خیلی زیاد پسره

۱۶هغته زوده باید ۱۷چهار پنج زور بری

مگ انومالی ۱۶ هفتس ؟ من فک میکردم ۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو👶🏻 مامان پسر کوچولو👶🏻 ۳ ماهگی
مامان کمند💙💞💙 مامان کمند💙💞💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری