دوستان حس مدفوع داشتن ولی نیاد علائم زایمانه

۶ پاسخ

عزیزم من همین حس رو دارم علائم زایمانه؟
شما چند هفته زایمان کردی؟

سرکلاژی ؟
خب استراحت کن
آمپول ریه زدی ؟

تو هفته تو هنوز زود درد زایمان

اگه کمردرد و لگن درد همراه با احساس فشار روی مقعد و حس دستشویی داری،بله علائم پایین اومدن سر بچه یا زایمانه

نه ربطی به زایمان نداره کمرت درد بگیره یا زیر دلت درد شدید بگیره نشانه زایمانه

نخیر یبوسته

سوال های مرتبط