سلام مامانا میگم سنو ntهزینش چقده؟

۱۰ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

من انجام دادم ۱۳۵۰

والا من تو مشهد از چهار مرکز مختلف پرسیدم هر کسی برای خودش یه مبلغ گفت،چه برسه تفاوت قیمت با شهرهای دیگه😑حساب کتاب نداره

آزمایشمم یک میلیون و هشتاد

از من یک میلیون و سیصد گرف

فقط سونو با تامین اجتماعی الان۷۰۰

با آزمایش من 2500 دادم

البته برای هر شهری هم متفاوته

سه و خوردی

فک کنم با آزمایش ۲ و خردی بشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۴ ماهگی
مامان ارسلان⭐️❤️ مامان ارسلان⭐️❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان وتودلی مامان شاهان وتودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری