خانما طعم هلش خیلی غلیظه بخورم مشکلی نداره؟

تصویر
۴ پاسخ

مشکل نداره،دم کرده هل غلیظ خطر داره

نخوری بهتره
اما اگر دوست داری کم بخور

چیه‌ لواشک

فک نکنم مشکلی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هشتم بارداری
مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی
مامان حامی قلبم ♥️ مامان حامی قلبم ♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری