۴ پاسخ

بچه من چهارماهش که کامل شد زدم دیروز از بهداشت زنگ زدن گفتن وقت واکسنشه بیاریدش

دوماهگی چندم زدی ،دوماه بعدش باید بزنی

۴ ماه تموم شد باید ببری واکسن بزنی
من چهارشنبه باید پسرم رو ببرم واکسن بزنه

به نظرتون بچه از چند ماهگی بازی میکنه یا باهاش بازی میکنی متوجه میشه ؟

سوال های مرتبط

مامان ali reza مامان ali reza ۶ ماهگی
مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی